"1 Hati,1 Destinasi,1 Realisasi"

"1 Hati,1 Destinasi,1 Realisasi"

Briefing: Family Day

   11 Julai 2009, 9.30 malam - semua committee (hampir semua) datang menghadirkan diri ke foyer V2 utk sedikit briefing sebelum berlepas ke KRIS utk Family Day RECMO VIII pada 13 dan 14 Julai 09.

   Saudara Azfar, selaku Head AnE, membuka majlis pada malam itu. Seperti biasa, aktiviti pertama yang kami dilakukan adalah perkenalkan diri masing-masing serta serba sedikit tentang latar belakang kami semua. Maklumlah tidak semua committee mengenali antara satu sama lain. Ketujuh-tujuh department memperkenalkan diri masing-masing di hadapan. Bermula dengan department log, PnP, sponsor, FnB, PnS, CnP dan diikuti oleh department AnE. Tak lupa juga HICOM pn ada turut serta pada malam itu. Antara HICOM yg hadir adalah: Izzat, Syawatul Eqwan, Kamil dan Zaheera.



Department Sponsor


Department AnE


HICOM: Zaheera, Syawal, Izzat

   Selepas itu, majlis diambil alih oleh head AnE (Azfar) untuk memberitahu serba sedikit tentang aktiviti2 yg akan dijalankan sepanjang Family Day kami. Head FnB (Hazwan) dan log (Afiq) juga turut memberi briefing berkenaan penenpatan dan makanan sepanjang kami berada di KRIS nanti.


   Selepas kami dipenuhkan dengan info2 untuk FD nanti, kami ada juga main sedikit game. Saudara Izzat yg mengendalikan game itu. Kami berpecah kepada 4 kumpulan ngn masing2 bernama Bio-Aura, 1R, Sempoi dan Dynamo. Tujuan game ni diadakan adalah untuk test ke'alert'an dan kreativiti kami serta memberi sedikit idea kepada kami  tentang aktiviti2 yang akan dilakukan sewaktu pre-event RECMO di sekolah nanti.

   Selepas tamat 3 game yang kami main, Saudara Syawal (PM) juga turut memberi sedikit ucapan buat kami pada malam itu. Beliau juga ada memberikan sedikit kata2 semangat dan peransang bagi menjayakan RECMO pada tahun ini. Tepat jam 11 malam, kami bersurai dan membawa hala tuju masing2.



PM kami memberi ucapan


   InsyaAllah, semoga FD kali ni berjya merapatkan silaturrahim antara semua committee dan HICOM dan seterusnya menjayakan RECMO VIII pada tahun ini. Aminn~


0 Responses